yeniden üniversite okumak

Konu, 'Üniversiteler (Böte-Tef-Esef vs.)' kısmında ozlem22 tarafından paylaşıldı.

  1. ozlem22

    ozlem22 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    daha önce de bahsetmiştim ygs sınavının ardından lys 5 dil sınavına girmiştim. yerleştirme puanım 403 gibi birşey geldi. Hic calismadan bu puani aldigima da inanamadim tabi :mrgreen: ingilizce öğretmenliği okusam mı, yapabilir miyim diye düşünüyorum :lol: sorun şu ki, tekirdağda görev yapıyorum ve oradaki ünide eğitim fakültesi yok. edirne trakya üniversitesinin geçen yılki taban puanı da 390. yani yazarsam belki kazanabilirim. ama kazanırsam da ne yapıcam diye kara kara düşünüyorum.

    kendi okulumda şu an 6 saat dersim var. norm fazlası olmiyim diye 2 saat de zeka oyunları dersi vermiş müdür. edirneye mi taşınsam, kendi okulumda 1 gün derse girip, sonrasında edirneye mi dönsem filan diye düşünceler dolaşıyor kafamda. tabii bu durumda formatörlük filan da yapamam sadece maaşa kalıyorum.

    sizce bu kadar atraksiyona değer mi? tercihler de başladı bugün, çok iki arada bir derede kaldım. tekirdağda ingiliz dili ve edebiyatı da yazabilirim ama 2.öğretimi yok, okuldan çıkıp derse gitme şansım da olmaz. yine formatörlükten vazgeçerek yapabilirim ancak. onu okumak zor diyorlar bir de.

    2.üniverisite okuyan var mı?? yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorumm..
     
  2. dengem

    dengem Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    7 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    tebrikler hocam, pes etmemiş çalışmaya devam etmişsiniz.
     
  3. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.522
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    tekrar öğretmen olacaksanız bence hiç değmez uğraşmaya. :wink:
     
  4. ozlem22

    ozlem22 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Calismadan oldu aslinda :) tesekkurler
     
  5. ozlem22

    ozlem22 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ogretmenlik guzel de bransimdan tiksindim.
     
  6. corvus

    corvus Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2013
    Mesajlar:
    27
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Hocam benim 4. Üniversite olacak. 465 almışım lys5. İspanyol dili ve edebiyatı ile fransızca tercümanlık arasında kalmış durumdayım. Aslında ispanyolca öğrenmek istiyorum ama tercümanlık diploması da cazip geliyor. Ne yazık ki ispanyolca tercümanlık yok. Alan değiştirmek için düşünüyorsanız gayet mantıklı bir tercih okuması da düşündüğünüzden kolay olur bence. En kötü kenarda durur belki bir bir.fırsat sağlar o diploma. Şimdiden hayırlı olsun. Hocam.
     
  7. promethus

    promethus Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    135
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ben de öyle düşünüyordum ama bıktım bu branştan. Emeklilik yaşı 65. Önümde daha 32 sene var. 4-5 senesi ikinci üniversiteyle geçse, geriye 27 yıl kalıyor. Az mı? 27 yıl bu branşla uğraşacağıma, güzel bir branşla uğraşırım.
     
  8. compteach06

    compteach06 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Şubat 2012
    Mesajlar:
    654
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Edirne'yi tercih edin. Formasyon derslerinin alayını saydirirsiniz. 15 saat dersi de 2 3 güne toplarsaniz. Gider gelirsiniz. Bende İngilizce öğretmenliği istiyorum. Bugün bakanın açıklamasından sonra değil öncesinde de hayalimdi. Dil sınavlarına çalışırken sevdim İngilizceyi.

    Lenovo A7020a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  9. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.522
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    hocam branşımızın sıkıntıları var evet katılıyorum. Ama ben idareci olunca daha iyi anladım ki her branşın sıkıntıları var :) buyurun;

    Sınıf öğretmenleri: "Bebelere söz geçmiyor küçüklerle uğraşmak zor...amannn bıktımm velisine söylücem bu sene sınıfta kalması içinnn"
    İng Öğrt: " yokk olmuyor nasıl anlatırsam anlatayım çocuklar ing öğrenemiyor. Çocuk daha Türkçeyi konuşamıyorr...."
    Matematk. Öğretmeni " bu gün öldüm bittim hiç yerime oturmadım biliyor musun, 7 saat ders+2 saat kurs+ nöbet...offf aklım olsa pdr okurdum!"
    Türkç. Öğrt " Arkadaş türkçe öğretmeniyiz diye her proğram da sunuculuğu bana vermek zorunda değiller yaa, şiir okunacak türkçeci sunu yapılacak türkçeci, bu ne yaaaa hep ben mi yapacam !"
    Fen Big. " Hocam bakanlık bilime önem vermiyor derslerimizi biraz daha artırıp lab.ları yenilemeli her okula malzeme yollamalı, yoksa deneysiz bilim olmuyor!"
    ....
    .....
    vb 8)
     
  10. ozlem22

    ozlem22 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Edirneye tasinmam gerekicek, sadece maasim olucak ek ders olmayacak vs. Yani hayatimi baya etkileyecek bir karar. Ingilizce calismadan yapabilecegim tek seydi o yuzden dil sinavina girmistim. Ingilizce ogretmenligi ve ingiliz dili ve edebiyati disinda birsey de yazamam. Ogretmenlik yazmak mi dil edebiyat mi, ikilemde kaldim. Ayrica dersleri saydirabilir miyim ki, ogretim programina baktim cok cok farkli gorunuyor :lol:
     
  11. promethus

    promethus Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    135
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Hocam, elbette her branşın kendine göre sıkıntısı var. Ama hiçbir branşın bizimkisi kadar sıkıntısı yok. Burada tek tek saymama gerek yoktur herhalde?
     
  12. lemmings

    lemmings Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    18 Kasım 2011
    Mesajlar:
    421
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Hocam Adalet okuduktan sonra marmara hukuk kazandım. Müthiş zevk alarak okuyorum.. size tavsiyem şartlarınız ne olursa olsun okuyun o üniversiteyi.. yok evliyim, çocuğum var, vaktim yok.. hiçbiri bahane değil. Tebrik ediyorum ve Kesinlikle okuyun diyorum :)
     
  13. ozlem22

    ozlem22 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Okumak istiyorum tabii ki ama keske sehrimde egitim fakultesi olsaydi..sehir degisikligi cok zor geliyor :(( o yuzden kararsizim zaten..
     
  14. Buzkırıcı

    Buzkırıcı Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    13 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    3.570
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Hepinizle aynı düşüncedeyim.Ben de 7 sene önce memleketime geldim ev ve araba aldım borcumu bitirdim.Hemen ardından yönetim bilişim sistemlerinde 1 sene içinde yüksek lisansdan mezun oldum.Ama hayal hedef Ankara diyor.Benim de okumak istediğim bölüm Türkiyede sadece Ankarada.Git gel imkanım yok uzak.Tayin çıkması lazım oraya yerleşmem lazım.

    Özel soru:Ben sınıf öğretmeniyim.Tezsiz mühendislik yönetim bilişim sistemleri mebbis modülüne işlenir mi?Bağlı olduğum ilçe mem mi öğrenim bilgilerimi güncelleyecek?Bilen varsa bir zahmet beni yönlendirsin.
     
  15. snow_flake

    snow_flake Site Gezgini

    Kayıt:
    10 Ekim 2010
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    İngilizce lisansı bitirdikten sonra branş değiştirmek nasıl olacak, eskiden vardı branş değişikliği ama son yıllarda pek duymadım. Yapan var mıdır, ya da nasıl yapılır?

    Daha önce çalıştığın bir okulda Fransızca mezunu bir sınıf öğretmeni vardı, Fransızca öğretmenliğine geçmek için çok bekledim diyordu. Alan değişikliği prosedürlerini de bi gözden geçirmek lazım.

    Yoksa bir İngilizceci olarak tavsiye ederim branşımı. :) İlk,orta,lise,üniversite her yerde iş bulabilirsin, kamu ve de özel :idea:
     
  16. ozlem22

    ozlem22 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Garantisi yok ama bir umut iste :)
     
  17. gkhankz

    gkhankz Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    337
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Sayın öğretmenim ikinci üniversite okuyan biri olarak tavsiyem kesinlikle okumalısınız.
    Mesleğinizi seviyorsanız ama malum branşımızdan memnun değilseniz çok doğru bir tercih olacaktır.
    Hem şunu da unutmayın, İngilizce öğretmeni olarak bir okula atanırsanız oldu ya ders saatiniz az olsa yine btr görevi alabilirsiniz.
    Bence güzel bir yola niyetlenmişsiniz hayırlı olsun.
     
  18. zilal

    zilal Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.829
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    ilahiyat okudum 2. üni olarak ve uzaktak eğitimdi,ilitam.
    her vize final dönemi nerden de bulaştım bu işe diyordum. bırakasım geliyordu zorlandım açıkçası. bu sene bitince rahatladım işe yarar mı bilmiyorum ama 2.diplomada güzel bişey.
    bizim okuldaki mat.çi de iç mimarlık okuyor.15 saat derse giriyor bi üni bi okul zor oluyor ama emek olmadan yemek olmuyor.
    kolay bişey değil ama yıllar çabuk geçiyor
     
  19. bilisimcomu

    bilisimcomu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2012
    Mesajlar:
    331
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Kendim gibi birisini görünce çok mutlu oldum...Ankara hukuk okuyacağım bu sene sınava girmiştim...sınav dönemlerinde rapor olayını idare ya da milli eğitim sıkıntı yapıyor mu acaba...?şimdilik tek derdim bu...hukuk Okumayı ve öğretmenliği bırakmayı istiyorum artık yoruldum bu sistemden...cevap verirseniz çok sevinirim... :idea:
     
  20. COBOL

    COBOL Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.738
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Re: Ynt: yeniden üniversite okumak

    Label is important

    Veliler sizi tercih eder ve Ayrıca, 1/14 dünden emekli olursunuz.
     

Sayfayı Paylaş