Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

1.01.01.04.004 - Python Eğitimi Kursu

Konu, 'Hizmet İçi Eğitim Kursları' kısmında acipinarli tarafından paylaşıldı.


Etiketler:
  1. amd75

    amd75 Üye

    Kayıt:
    14 Aralık 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğeni:
    6
    Arkadaşlar bence çok verimsiz bir kurstu. İlk hafta ders yok. İkinci hafta gelen eğitmen 3. hafta yok. Yerine gelen eğitmen ders tekrarı yapıp gruba adapte olana kadar gene zaman geçti. 4. hafta yaklaşık 1 saat geç başlayan ders ve önceki hafta tekrarı diye gene bir sürü zaman kaybı. 5. hafta 29 ekim tatil gene ders yok. 6. hafta ders. 7. hafta başka bir eğitmen. Ve finaal. NetAcad'de Part 1 size yeter deniyor. Part 2 hakkında hiç bir anlatım yok. Yapmanıza gerek yok deniyor. Gerek yoksa Part 2 neden var. Kendimiz yapacaksak ona göre bilgilendirilsek. Zamanımızı da ona göre ayarlasak. O kadar vakit ayır. Sonuçta "Tüm gereksinimleri tamamlamadınız" mesajı al. Yazık. Bence bu kurs hakkında şikayetlerimizi bildirmemiz gerekiyor.
     
    rose_tek, msingil ve gregor-samsa bunu beğendi.
  2. erfatm

    erfatm Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    842
    Beğeni:
    5
    • Kısa Sınav
      2020000459 - Final Değerlendirme Sınavı
      Kapalı
      ../100 puanPuan: 100 üzerinden .. puan.
    • Ödev
      Terms and Conditions [ACCEPT TO START THE COURSE]
      0/0 puan TamamlandıPuan: 0 üzerinden 0 puan. Not: Tamamlandı
    • Ödev
      Part 1 Summary Test
      ../30 puanPuan: 30 üzerinden .. puan.
    • Ödev
      End of Course Feedback
      0/0 puan TamamlandıPuan: 0 üzerinden 0 puan. Not: Tamamlandı
    • Ödev
      Welcome Survey [SUBMIT TO START THE COURSE]
      0/0 puan TamamlandıPuan: 0 üzerinden 0 puan. Not: Tamamlandı
    • Ödev
      Part 2 Summary Test
      ../30 puan

    Sorun yaşayan arkadaşlar tamamını yapmış mıydınız? Tamamını yaptıysanız bildirmeniz sorunu çözebilir belki.
     
  3. Adrbil

    Adrbil Üye

    Kayıt:
    7 Şubat 2020
    Mesajlar:
    6
    Beğeni:
    4
    Bende de "Tüm gereksinimleri tamamlamadınız ." çıkıyor
    Son hafta Onur Hoca modül sınavlarını yapmanız zorunlu değil final sınavını yapmanız yeterli dedi.
    İlk modülü yapmıştım finali de yaptım ve geçtim. Sertifikanın olmaması anlamsız.
     
    gregor-samsa bunu beğendi.
  4. redeemthepast

    redeemthepast Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    466
    Beğeni:
    4
    Evet evet evet evet evet hocam hepsini tek tel kontrollü biçimde yaptım. Durumu bildirdim çözüm yok maalesef.hepsini yapanlardsn belli kişiler seçilerek sertifika veriliyor anlaşılan.
     
  5. redeemthepast

    redeemthepast Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    466
    Beğeni:
    4
    Aynen hocam ben meb oygm ye mail attım
     
    Adrbil bunu beğendi.
  6. redeemthepast

    redeemthepast Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    466
    Beğeni:
    4
    Hocam bütün görevleri yapanların hepsü sertifika alacak diye bir şey yok sanırım. Yeni işleyiş bu. Bir daha cisco anlaşmalı kurslara katılmayacağın. Canlı eğitimler zaten zaman kaybı. 10 dk ara nedir nedendir? Yapın eğitimi dinleyelim. Canlı derse o kadar gergk yok. Ben bu yoğunlukta hepsini tamamladım.
     
  7. amd75

    amd75 Üye

    Kayıt:
    14 Aralık 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğeni:
    6
    Arkadaşlar bence meb oygm ye mail atıp rahatsızlıklarımızı dile getirelim. En azından bundan sonra kurs alacak arkadaşlar mağdur olmazlar.
     
    Adrbil bunu beğendi.
  8. Adrbil

    Adrbil Üye

    Kayıt:
    7 Şubat 2020
    Mesajlar:
    6
    Beğeni:
    4
    Ben de meb oygm ye mail attım
     
    redeemthepast bunu beğendi.
  9. redeemthepast

    redeemthepast Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    466
    Beğeni:
    4
    Y
    Yazdım hocam siz de yazın mutlaka
     
  10. redeemthepast

    redeemthepast Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    466
    Beğeni:
    4
    Hocam gerçekten haksızlık bu yapılan eğitmen hiç değilse excelden final notuna bakıp karar verseydi. En fazla excelde basit bir veri süzme ile 2 dk içnde yapardı bu işi
     
    Adrbil bunu beğendi.
  11. sancakhan

    sancakhan Site Gezgini

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    70
    Beğeni:
    1
    "Certificates and Letters" bölümünde "Get Certificate" tıklanınca sertifika veriliyor.
     
  12. Adrbil

    Adrbil Üye

    Kayıt:
    7 Şubat 2020
    Mesajlar:
    6
    Beğeni:
    4
    biz de olmuyor hocam
     
  13. sancakhan

    sancakhan Site Gezgini

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    70
    Beğeni:
    1
    Bende de olmamıştı.
    En son " Welcome Survey [SUBMIT TO START THE COURSE]" yaptıktan sonra tekrar baktım . Tamamlandı hocam..
     
  14. gregor-samsa

    gregor-samsa Site Gezgini

    Kayıt:
    23 Ocak 2017
    Mesajlar:
    55
    Beğeni:
    25
    Hocam ordan tamamlanan-geçilen kursların sertifikası görünüyor, hatta oraya bakmadan da ana sayfada almış ve alıyor olduğumuz kursların çıktığı yerden de Get Certificate var. Siber Güvenlik kursunu bitirmiştim, onun sertifikasını alabiliyorum mesela.

    Sorun Python kursunun finalinden yüksek not almama rağmen "You did not complete all requirements" demesi. Bu durumda bu kursun sertifikası verilmiyor çıkmıyor yani. Welcome Survey [SUBMIT TO START THE COURSE] anketini de yaptım.
     
    Son düzenleme: 20 Kasım 2020
    redeemthepast bunu beğendi.
  15. redeemthepast

    redeemthepast Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    466
    Beğeni:
    4
    Aynen bu şekilde. Sorun asla bizim sertifikayı nereden alabileceğimizi bilemememiz veya yerini bulamamamız değil. Sorun haksız biçimde you didnt complete all requirements demesi. Kesinlikle neyi eksik yaptığımızı da bilmiyoruz.
     
    gregor-samsa bunu beğendi.
  16. amd75

    amd75 Üye

    Kayıt:
    14 Aralık 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğeni:
    6
    Arkadaşlar merhaba. Part 1 tamamladım. Final sınavına girdim. "Tüm gereksinimleri tamamlamadınız" mesajı vardı. Ama şimdi learning sayfasında kurs tamamlandı gözüküyor. "Geçtin" ibaresi var. "Sertifika alın" etkin. Nasıl oldu anlamadım. Şikayet e-mail i atacaktım. Onu da atmamıştım daha.
     
    redeemthepast ve gregor-samsa bunu beğendi.
  17. gregor-samsa

    gregor-samsa Site Gezgini

    Kayıt:
    23 Ocak 2017
    Mesajlar:
    55
    Beğeni:
    25
    Benim de şimdi artık you passed, Get Certificate yazıyor. Düzeltmişler sanırım sistemi çok şükür.
     
    redeemthepast bunu beğendi.
  18. Adrbil

    Adrbil Üye

    Kayıt:
    7 Şubat 2020
    Mesajlar:
    6
    Beğeni:
    4
    Benim de düzelmiş.
     
    redeemthepast bunu beğendi.
  19. redeemthepast

    redeemthepast Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    466
    Beğeni:
    4
    Sonunda. Bu arada eğitmen ismi olarak hangisi yazdırılacaktı?
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal