Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

ANTALYA 2013 NORM FAZLALARI ATAMASI

Konu, 'Akdeniz Bölgesi İlleri' kısmında kerasus tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. kerasus

    kerasus Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    244
    Beğeni:
    0
    yaw hocam 30 saat bilgisayar dersi olduktan sonra zaten bt rehberliği başvurusu gelse de yapacak zaman olmayacak. Ki her dönem görevlendirmeyi yapacaklar mı yapmayacaklar mı derdini düşünmektense azıcık zorlarım 30 saat derse girerim walla en azından geçende dediğim gibi yaşım gençken biraz zorlayayım yaşlanınca hiç çekilmez zaten.
     
  2. rcandir

    rcandir Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğeni:
    0
    :+1: :alkis:
     
  3. tcoalngsau

    tcoalngsau Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.772
    Beğeni:
    4

    20+20 değil mi meslek lisesinde,haftada 40-45 saat derse girmek zor olmicakmi?..biz böteciyiz 20+20 olmaz 15+15 olur diyorsan ozaman 30 saat bötecinin girecegi ders nerede? böteciysek ne işimiz var meslekte? umarım hakkımızda hayırlısı olur.
     
  4. kerasus

    kerasus Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    244
    Beğeni:
    0
    Hocam bu konuda haklısın benim bildiğim 15+15 şeklinde giriliyor ama 40 saat olsada parasıyla değil mi sanki bedava çalıştıracaklar. Doğrusunu söylemek gerekirse parasını versinler girelim istemedikten zorla mı sokacaklar. Bırakalım da 30muş 40mış onu atamayı yapanlar düşünsün. Bi kararname gelsin de ozaman bakacaz artık. Belki de vazgeçerler gönderirler bi ortaokula belli olmaz bunların işine :)
     
  5. ozhan07

    ozhan07 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    324
    Beğeni:
    12
    tartısma olsun diye yazmıyorum, atama listesinde dikkat ettim bazı tef mezunu arkadaslar ilköğretimde veya düz lisedeler. İstemedikleri icin mi yoksa atanma imkanı olmadığı için mi meslek liselerini tercih etmiyorlar.
     
  6. kerasus

    kerasus Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    244
    Beğeni:
    0
    Benim bildiğim tef mezunların puan sıkıntısı yoksa meslek lisesi isteyip gidememesi gibi bir konu yok bu sadece bötelerin başına gelen bir durum. :-1: Belkide istedikleri yerler değildir sonuçta tercih alıyolar 2. aşamada yapacaklardır.
     
  7. tcoalngsau

    tcoalngsau Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.772
    Beğeni:
    4
    1 sene sonra siz böteciymişsiniz hadi meslekten gidiyorsunuz resen atarlarsa ne oalcak? çokta güvenmiyroum ben..
     
  8. kerasus

    kerasus Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    244
    Beğeni:
    0
    ohooo hocam 1 sene beklemeden bile yaparlar ben de hiç güvenmiyorum ama inşallah öyle bir şey olursa resen atamadan önce sorarlar en azından nereye gitmek istiyorsun die . Adam gibi yer gösterdiniz de gitmedik mi deriz bizde :D
    şimdi yaptıklarının ne farkı var meslek liseleri olmasa açık eli ayağı düzgün gidince dersmiş normmuş derdine düşmeyeceğimiz bi yer mi açtılar. Tek ortaokul Yeşilöz var ordada ders varmı yokmu belli değil. ileride sen bötecisin git dediklerinde okul mu var bilişim dersi olan gönderebilselerdi bu atamada açarlardı bi kaç ortaokul daha
     
  9. rcandir

    rcandir Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğeni:
    0
    hocam kaç saat maaş karşılığı kaç saat ekders gireceği konusunda bir muallak var ancak okul müdüür sana 20+24 gireceksin dediğinde sen grsende sana bir şey olmaz ancak benim dosyamda bakanlık görüş yazısı var 15+15 olarak girmeli diye yinede söylüyorum müdür böyle gir dese sıkıntı olmaz.

    ders nerde diyorsunuz ancak arkadaşlar ders ne varsa ona girecksiniz megep kapsamında ki tüm derslere gireceksiniz. atndıktan sonra ayrım yok bunu bilin. ayrıca meslek lisesinden korkmayın iöö deki derslerden daha az yorulacağınız kesin bunu bilin. 5 saat grafik anımasyın dersi var mesela bunun 2 satinde ders 3 saatinde uygulama yaptırıyorsun bunun neresi zor ama iöö de 5 saat ders var ise 5 ide ders anlatmak zorundasın. ayrıca kerasus senin gittiğin okulda web programcılığı dalı var hangimiz bu konuları anlatamayız diyebilir. 10. sınıfda btt dersi var temel donanım konuları ptt ders var algoritma konusu anlatıyorsun yani bu örnek arttırılabilir.
     
  10. kerasus

    kerasus Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    244
    Beğeni:
    0
    dersten yana kendimizden şüphemiz yok zaten hocam ben böteli olsamda teknik lise çıkışlıyım bilgiler taze daha problem olmaz. hem abuk subuk derslere girmektensen megep derslerini tercih ederim valla. tek tedirginliğimiz geçen seneler istediğimiz halde verilmeyen okula şimdi nerdeyse resen atayacaklar mebe güven kalmadı bugün bir dediğini yarın iki diyo adamlar. Sonuçta hayırlısı olsun bakak ta görek.
     
  11. ozhan07

    ozhan07 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    324
    Beğeni:
    12
    antalya mem 2. Aşamayı açıkladı, 2 liste yayınlamış.

    Dedikodu gibi olcak ama müdürüm ilden aldığı bilgiye göre bilisimcilerin hazirana kadar şimdiki okullarında kalacağı yönünde ayaküstü bişeyler dedi. Tam gemileri yakmışken yeni yerimle ilgili hayaller kurarken... Neyse 1hafta sonra belli olur herşey
     
  12. tcoalngsau

    tcoalngsau Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.772
    Beğeni:
    4
    haziranda napacaklar ki :S pff hep sıkıntı hep sıkıntı
     
  13. bahtsız_bedevi

    bahtsız_bedevi Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Aralık 2011
    Mesajlar:
    161
    Beğeni:
    0
    Hocam ''hazirana kadar''demelerinin bence mantığı yok.Neden mi derseniz:Norm güncellemeleri Eylül ayında ders saatleri kesinleşince(sınıf ve şube sayıları,seçmeli dersler,ağustosta il içi-ildışı gelen-giden)ondan sonra belki tekrar norm fazlası atama yapabilirler.Hazirandaki norm-ders durumuyla şu ankinin arasıda bir fark olmayacak ki.Atayacak olsalar şimdi atama yaparlardı neden haziranı beklesinler?
     
  14. kerasus

    kerasus Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    244
    Beğeni:
    0
    En azından resen atama olmamış bu açıdan sevindim. Bakalım bizi yeni yerimizde neler bekliyor. Bu arada Bt rehberliği uzatma yazısı da gelmiş haziran olayı da belki bundan dolayı çıkmış olabilir sonuçta her kafadan bi ses çıkıyor. Biri atmıştır kuyuya bir taş çıkar çıkarabilirsen böyle giderse her sene devam edecek bu norm olayı yok haziranda yok eylülde yok aralıkta derken bi o tarafa bi bu tarafa...
     
  15. ozhan07

    ozhan07 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    324
    Beğeni:
    12
    hocam yanlış anlama olmasın benim norm fazlasından dolayı tayinim halk eğitim merkezine çıktı, tayini çıkanların sömestre tatilinde ilişiklerinin kesilip, yeni yerlerinde göreve başlaması gerekiyordu, sadece bu işin hazirana kalacağı yönünde bir bilgiydi. neyse fazla takılmayalım böyle şeylere.

    bu arada düne kadar Sefa Akın İlköğretim okulu ilkokul olacaktı, bende ondan dolayı tayin istedim nasıl olsa gidecez diye, bugün Sefa Akın Ortaokul, Kültür ilköğretim okulu ise ilkokul olacak deniyor... bu gidişle eylüle kadar Fen lisesi olcaz galiba :)
     
  16. bahtsız_bedevi

    bahtsız_bedevi Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Aralık 2011
    Mesajlar:
    161
    Beğeni:
    0
    Hocam hangi okulun ilkokul hangisinin ortaokul olacağıyla ilgli duyuru yazısıs 04.01.2013 tarhinde Antalya MEM duyurular sayfasında yayınlanmıştı(yazı hala orada).
     
  17. umutbilisim

    umutbilisim Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    21 Mart 2012
    Mesajlar:
    329
    Beğeni:
    0
    her yerde norm fazlaları atamaları hakkımızda hayırlısı:((
     
  18. ozhan07

    ozhan07 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    324
    Beğeni:
    12
    bende biliyorum yazının orda olduğunu. Zaten düne kadar ilkokuldu dedim.Sadece bu 2 okulun arasında olan bi durum. Ben şunu belirtmek için yazdım Türkiye de yaşıyoruz üstüne üstlük Antalya ilinde, her an her şey olabilir.
     
  19. kerasus

    kerasus Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    244
    Beğeni:
    0
    Bugün kararnamemin düzeltmede olduğu haberini aldım ve atamayı aradım. Listelerde ticarete atandığım gözükmesine rağmen karanamemi değiştirip tayinimi yeşilöz ilköğretime yapmışlar. Şu anda ne yapacağımı bliemiyorum. Keşke baştan yapsalardı da böyle bir şok geçirmeseydim. Milli eğitime güvenmemekte bir kere daha haklı olmaktan bu kadar nefret etmemiştim. Böyle güzel bir gecede böyle kötü bi haber bütün moralimi altüst etti. Allah hepsinin belasını versin.
     
  20. baynadir

    baynadir Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    988
    Beğeni:
    4
    AMİİİİNNNNNNN
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal