Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Bitcoin Mining hakkında

Konu, 'Global Siteler (Facebook,Twitter,Youtube vs.)' kısmında muamma25 tarafından paylaşıldı.


Etiketler:

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. muamma25

    muamma25 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    588
    Beğeni:
    16
    Uzun zamandır aklımda olan birşeydi. Kendim bu işi yapmak yerine bir siteye üye oldum. her gece üretilenden belli bir kısım bana gönderiyor. Bende biriktirip borsaya aktarıyorum. Henüz satış yapmadım. 2018 sonuna kadar biriktirip satmayı planlıyorum.
    Bu işe girdik. İnşallah elimizde patlamaz. çok ilginç bir piyasa. Şimdilik site düzenli olarak her gün gönderiyor. takriben bitcoinin şu anki değeriyle 6 ay içinde verdiğim parayı tamamen çıkarabiliyorum. ondan sonrası da nereye kadar giderse. İyimi yaptım, kötümü bilemiyorum
     
  2. Ahmet Yılmazzz

    Ahmet Yılmazzz Üye

    Kayıt:
    31 Ocak 2018
    Mesajlar:
    9
    Beğeni:
    2
    Bitcoin madenciliğinin Türkiye'deki elektrik fiyatının yüksek olduğundan dolayı bizim ülkede yapılamadığını duydum. Karsız oluyormuş. Ukrayna gibi elektriğin daha ucuz olduğu ülkelerde yapılıyormuş. Ama bu işi yapan siteler nasıl yapıyor anlamadım valla
     
  3. yildiray75

    yildiray75 Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.134
    Beğeni:
    25
    GENESİS Mining var bende de biraz hash gücü almıştım haziran ayında. fakat en başta direk coin alıp borsaya girseymişim daha iyimiş.
     
  4. muamma25

    muamma25 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    588
    Beğeni:
    16
    Alman kökenli bir firma benimki de zaten. Benim karlı gibi görünüyor ama bakalım

    onuda bilemiyoruz ki işte hangi coin ne kadar olacak. en sağlamı yine btc gibi duruyor. az olsa da her gün geliyor. şimdilik bakalım bi 2018 sonu gelsin
     
  5. ahmetismet

    ahmetismet Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    922
    Beğeni:
    8
    Hocam ne kadar giriş ücreti verdiniz? Vermediyseniz bitcoinin değerine göre kısa sürede kara geçebilirsiniz. Verdiyseniz uzun vade de yine kara geçersiniz ancak verdiğiniz parayı direkt bitcoin ya da alt coinlere yatırarak al sat yapıp daha fazla kazanabilirdiniz.
     
  6. sesumut

    sesumut Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.683
    Beğeni:
    36
    Benim merak ettiğim bir konu aslında mining. Sitede mining işine(kiralayarak değil kendisi rig kurarak yapan) giren var mı diye merak ediyorum. Bu arada kiralamak yerine sanki kendimizin rig kurması bana biraz daha mantıklı geliyor.

    Sorması ayıp ne kadar verdiniz ve ne kadar btc geliyor günlük?

    Siz ne kadar ödediniz ve ne kazıyorlar merak ettim hocam bilgi verebilirseniz sevinirim.
     
  7. muamma25

    muamma25 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    588
    Beğeni:
    16
    hocam al satı denedimde ban göre iş değil. oturup düzenli takip gerektiren bişey. en azından dedim üretsin şimdilik. yükseldiği anlarda yıl sonunda vs satarım
     
  8. muamma25

    muamma25 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    588
    Beğeni:
    16
    ücret olarak buradan yazmayalım. ama iki paket aldım ben. şu anki fiyatla günlük 8-10 dolar arası btc yolluyor. bi de ağaçlı bir yapı var. alta üye bağladıkça bu miktar daha da artıyor.
    yani tamamen kaybolsada beni üzmeyecek bir parayla girdim. rig kurma işi de bayağı uzmanlık gerektirecek bir iş. grup olarak hareket etmekte lazım.
     
    Son düzenleme: 13 Şubat 2018
  9. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.626
    Beğeni:
    41
    bulut madencilikten uzak durun. Paranızı almadan tüyebilirler ,kazım zorlaştı deyip günlük kazancınızı azaltırlar. Madencilik yapacaksanız kendiniz yapın. ben 12 bin tl ya 6 kart aldım. şuan karışık coin kazıyorum, aylık getirisi 350 dolar ( şuan ki fiyatlara göre). yalnız ben kazdıklarımı aylık satmayıp 1 sene sonra daha fazlaya satmayı düşünüyorum..
     
    omd bunu beğendi.
  10. nightwalker99

    nightwalker99 Site Gezgini

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    81
    Beğeni:
    19
    Hocam 1 sene bekletmeyi düşünüyorsunuz ama çok güvensiz bir piyasa . Hiç Tavsiye etmem. Bence az az da olsa çekin paranızı. Sistemde bekletmeyin.
     
  11. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.626
    Beğeni:
    41
    sıkıntı yok fiyatlar şuan dipte en fazla biraz daha düşer, ama eninde sonunda fırlayacak. 3-4 kat olunca anca çekerim.
     
    omd bunu beğendi.
  12. muamma25

    muamma25 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    588
    Beğeni:
    16
    ben de alman menşeeli bir site üzerinden yapıyorum. valla biraz zaman geçsin bakalım. bu iş patlarsa paralar da gider. ama bende satmama taraftarıyım. beklicem bakalım
     
  13. mevzuat

    mevzuat Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    12 Ekim 2015
    Mesajlar:
    606
    Beğeni:
    20
    bu işin özü en kısa haliyle anlayabileceğimiz şekilde bir anlatın. bu para nereden geliyor. belli bir iş yaptınız da geliyorsa başta neden para yatırıyorsunuz. yatırdığınız parayı kim ne yapıyor. ben pek anlamıyorum. siz yazdıkça da merak ettim. işin özü nedir??
     
  14. sesumut

    sesumut Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.683
    Beğeni:
    36
    Hocam merhaba. Öncelikle kripto paralar ile ilgili forumlarda araştırma yapmanı öneririm. Kripto para konusunda bilgisayarbilisim üzerinde de birkaç başlık var ve buralarda epey detaylı bilgiler var. Bu işe girmek istiyorsan üç yol(bence) var önünde. Bunlardan birincisi mining yaparak işin üretim ayağında yer almak. Bu kısım bu başlık altında tartışılıyor zaten. İkinci kısmı, hiç mining kısmıyla uğraşmadan direkt Bitcoin(BTC) alıp bunu borsalar üzerinde veya offline cüzdanda bekletip ileride değerlendiği zaman satmak üzere yatırım yapmak. Üçüncüsü ve çoğu kişinin yaptığı ama biraz karışık olanı ise aldığın BTC'leri yabancı kripto para borsalarında altcoin alarak diğer kripto para birimlerine çevirerek kazancını katlamaya çalışmaktır.

    Birinci yol için elektronik bir sisteme sahip olarak sistem üzerinden kripto para kazımı yapıyorsun.
    İkinci yol için Türkiye üzerinde BTC satışı yapan yerli borsalardan BTC alman lazım. Bunun için Paribu, BTCTurk, vb. siteler mevcut. Oraları araştırıp en güvenilir görünenden alım yapabilirsin.
    Üçüncü yol için yurtdışı borsalara üyelik yapman lazım. Bunlarsan benim de üye olduğum binance ve kucoin üzerinden kullanıcı kaydı yaptırarak alım satım yapabilirsin. Bunlara üyelik için aşağıdaki linkleri kullanabilirsin.

    Binance Üyelik
    Kucoin Üyelik
     
  15. mevzuat

    mevzuat Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    12 Ekim 2015
    Mesajlar:
    606
    Beğeni:
    20
    Teşekkür ederim ama maden yapmak ne demek. işin özünü sordum. yani para kazanılıyor ama nasıl. nerden geliyor para ne üretiliyor tam olarak. Ortada somut elle tutulur bir üretilen bir şeyler var mı? Herkesin kazandığı paranın kaynağı nedir?
     
  16. bilisim-tef

    bilisim-tef Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    957
    Beğeni:
    6
    herkesin kazandığını kim söyledi?
     
  17. emre.emre

    emre.emre Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    14
    Beğeni:
    0
    Mining ile kripto paraların transferleri,blockchain zincirlerini oluşturma gibi işlemler sisteminiz üzerinden yapılıyor ve bu sayede oradan bir pay alıyorsunuz.
     
  18. muamma25

    muamma25 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    588
    Beğeni:
    16
    değerli arkadaşlar. bitcoin şu an daha kendini tamamen ispat edebilmiş birşey değil. nasıl ki internet bilgilerin sanala yüklenmesiyse, bitcoin de paranın sanallaştırılması. ve ben bu fikri çok dahice buluyorum. herşey gibi para da sanallaşacaktır. öncelerden de bunun denemeleri oldu. ama en çok tutan şey, şu ana kadar bitcoin oldu.
    mining ile bitcoin yada değişik türde koinler basılıp üretilebilir. yani adamlar kod zinciriyle para basıyorlar. ve bunların zorluk seviyeleri var. günden güne de bitcoin üretim işi zorlaşıyor. bir sürü kişi bunun madenciliğini yapıyor. ilerde bu işlerin tamamen yasal zemine oturacağını düşünüyorum.
    ben kendi adıma 5000 e yakın parayı gömdüm bu işe. patlarsa da patlasın. ama patlamazsa çok ilginç şeylerde olabilir. farzet ki bi iphone almadımda bunu aldım. bi hissem payım olsun dedim.
     
  19. muamma25

    muamma25 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    588
    Beğeni:
    16
    misalen daha 10 gün öncesine kadar 1 bitcoin 22 bin civarındaydı. şimdi ne olmuş bir bakın. dehşet dalgalanmalar var yani. uyanık olan fırsatları bekleyen sabırlı insanlar için dehşet paralar kazandırabilir. 15 bin arttı resmen 10 günde. ama 88 binleri görüp 22 binlere düştüğü de oldu. ilginç şeyler oluyor yani. ben girin demiyorum bu işe. ama bilişimciler olarak bu konuda fikrimiz olmalı
     

    Ekli Dosyalar:

  20. coderfree

    coderfree Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    366
    Beğeni:
    4
    Mining işine ben de girmeyi düşünmüştüm, kendim ekran kartını alıp toplama mantıklı gelmedi çünkü hash değerleri düşük geliyor ve maliyetli. Asic miner cihazı almayı düşündüm özellikle S9 antminer ama kullananların yorumları sonrasında vazgeçtim çünkü alanlar genelde birkaç ay sonra cihazın bozulduğunu belirtmişler. S9 'u üreten çinli firma kendisi de mining yapmaktadır ve kendi bozulan miner cihazlarının onarımını yapıp sattığı söylentileri var. Mining işini yapamam diye ben de Genesis Miningden Ethereum sözleşmesi kiralamıştım (2 yıllık oluyor). Şu an amorti etti henüz 16 kadar daha zaman var ama o zaman ödediğim BTC miktarı 0.33 idi, eğer BTC alsaymışım daha kârlı olacakmış. Kısaca bulut mining işi çok getirili değil ve çok güvenilir bir firma bulmalısınız. Özellikle sabit gelir vaat edenlerden uzak durmak lazım.
     
    Son düzenleme: 19 Haziran 2018
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal