Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

BT Öğretmenlerinin sinirini en çok bozan cümle?

Konu, 'Anketler' kısmında bote67 tarafından paylaşıldı.


?

BT Öğretmenlerinin sinirini en çok bozan cümle?

  1. Beden Eğitimi Öğretmenleri kadar olamadık

    oy sayısı 20
    10,9%
  2. BT öğretmenleri eylem yapmadığından bunları hakediyor

    oy sayısı 18
    9,8%
  3. Hakkını aramazsan elinden alıp geri vermezler

    oy sayısı 7
    3,8%
  4. Mail yağmuruna tutalım!

    oy sayısı 40
    21,9%
  5. Ayvayı yedik,sözleşmeleri fesh edecekler

    oy sayısı 9
    4,9%
  6. Arkadaşlar mail atıp sesimizi duyuralım(Her haftada bir yeni kişi önderliğinde)

    oy sayısı 47
    25,7%
  7. Ankara'da eylem yapsak kaç kişi katılır

    oy sayısı 13
    7,1%
  8. Formatör olmak istemiyor dersleri geri istiyorum

    oy sayısı 13
    7,1%
  9. Desler gitti artık formatörlüğe kadro istiyorum

    oy sayısı 21
    11,5%
  10. BT öğretmenleri birlikte hareket edemez ve eylem yapamaz

    oy sayısı 15
    8,2%
  11. Okul müdürüm şunu-bunu yapmamı istedi şunu-bunu söyledi

    oy sayısı 70
    38,3%
  12. Ne olacak bizim halimiz kimse neden açıklama yapmıyor

    oy sayısı 30
    16,4%
  13. Kaynak?(Birçok bilgi paylaşımı sonucunda mevzuat dayanağı isteyenler)

    oy sayısı 14
    7,7%
  14. Seneye formatörlük kalkacak formatörlüğe güvenmeyin

    oy sayısı 26
    14,2%
  15. Niye o puanla BT öğretmenliği okudum ki!

    oy sayısı 73
    39,9%
Birden fazla oy kullanılabilir.
  1. bil_mid

    bil_mid Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Aralık 2009
    Mesajlar:
    110
    Beğeni:
    10
    Nasıl bilgisayarcısın sen yaa
    (Telefonundaki her menüyü ezbere bilmem gerekiyordur)
     
    diferans, katafalk ve msingil bunu beğendi.
  2. bilg_bilge

    bilg_bilge Site Gezgini

    Kayıt:
    8 Ocak 2016
    Mesajlar:
    55
    Beğeni:
    16
    Tam dersin en heyecanlı kısmında kapının çalınıp nöbetçi öğrencinin "Hocam müdür bey sizi çağırıyor" demesi. "Dersteymiş, tenefüste gelecekmiş de" diye gönderince de 1 dk sonra geri gelmesi " Hocam ama çok önemliymiş, hemen çağırıyor."
     
    bote2680, katafalk ve kazuo bunu beğendi.
  3. bote67

    bote67 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.486
    Beğeni:
    29
    10 yıl aradan sonra, bu sene de uzaktan eğitim faaliyetleri için bazı düzenlemeler yapılmasından dolayı anketteki cümleleri tekrardan duymaya başlayacak gibiyiz. Okullar açılmadan önce çok fazla BTR Öğretmenlik ile ilgili konu başlıkları açılmasından belliydi sanki...
     
  4. bote67

    bote67 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.486
    Beğeni:
    29
    :cool:
     
  5. halox

    halox Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    183
    Beğeni:
    8
    "Niye o puanla BT öğretmenliği okudum ki" bunlar Bt öğretmenlerinden duyduğumuz en gıcık cümleler, Bir de Bt öğretmeni olarak diğer branşlardan duyduklarımız var: ee napıyosun hocam, hep geliyor musun okula sen böyle, gelip oturuyorsun hee? napıyorsun pc karşısında, oturuyorsun heee?
     
    bote2680 ve msingil bunu beğendi.
  6. kaltunok25

    kaltunok25 Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2014
    Mesajlar:
    158
    Beğeni:
    51
    "Ohhh yattığın yerden full ekders alıyorsun" (ertesi gün komşusunun tabletini getirir :D)
     
    bote2680 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal