Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Hisse Senedi alım/satım?

Konu, 'Her Telden' kısmında aynenbadi tarafından paylaşıldı.


Etiketler:

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. birolgenc

    birolgenc Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2016
    Mesajlar:
    196
    Beğeni:
    18
    bu arada aselsan benimde takibimde olan bir hisse bugün güzel bir bilanço açıkladı bakalım yarın ne olacak :) burada yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir
     
  2. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.590
    Beğeni:
    11
    tşk. hocam bilgilendirme için. Dediğiniz şeyleri araştırdığım için tercihim aselsan oldu zaten ,temettü falan veriyor fakat çok abartılacak kadar bir miktar değil. zaten ömürlük girdim gibi bir şey, eğer 2 sene içerisinde iyi kar bırakır ise , belli miktarını alacam. hayırlısı bakalım
     
  3. dndd

    dndd Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.413
    Beğeni:
    7
    Adsız.jpg
    çok anlamam ama gördüğüm kadarıyla üçgenin zirvesindeyiz
     
  4. ümit45

    ümit45 Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Şubat 2017
    Mesajlar:
    122
    Beğeni:
    3
    değil 3 ay 1 günde %10 gitti 0.84 kapattı, gideri var daha. KRSTL ide not alalım 23 ağustos 3.30 kapatmış, bakalım 1 ayda ne alacağız bundan. Sakın burayı okuyup yatırım yapmayın, zarar edersiniz.
     
  5. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.590
    Beğeni:
    11
    milyon dolarlarınız var ise al sat yaparak dahada zengin olablirsiniz, ama bizim gibi memurlar yatıracak kağıda parayı beklemeye geçecek:)
     
  6. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.590
    Beğeni:
    11
    ocak 2013 e bakın hocam orası da zirve, orda bi düşüş olmuş sonra tekrar yükseliş. sabreden kazanmış.
     
  7. ümit45

    ümit45 Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Şubat 2017
    Mesajlar:
    122
    Beğeni:
    3
    Takılıyoruz hocam zaten, yalnız aselsancıları kısada kötü sürpriz bekliyor, bence tabi. Ana kural, herkes satarken al, herkes alırken sat. Sabrı olmayan borsaya girmesin, çünkü borsa sabırsızların sabırlılara para aktardığı yerdir.
     
  8. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.590
    Beğeni:
    11
    düşsün biraz daha alırım hocam farketmez, uzun yarışta aselsan kazandıracaktır bence;)
     
  9. utf8

    utf8 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2012
    Mesajlar:
    701
    Beğeni:
    0
    Aselsanı bende takip ettim eğer tecrübeniz yoksa silkeleme yapıyorlar kaybedebilirsiniz. Kapanışa yakın anormal hareketler özellikle görülmekte tavsiyedir.
    Uzun vadede beklerim diyenler genellikle az bir kar gördüğünde hemen satar.
    Şimdi borsaya girmek için iyi bir zaman mı bence hayır. KRDMD vardı iyi de kar ettim ve çıktım.
    Tavsiyem, Aselsan gerçekten uzun vadede kazandırır, fakat zararı görürseniz de hemen çıkmayın gözünüzü kapatın 2 yıl bekleyin, şimdiki fiyat bana göre biraz köpük gibi geldi.
    Yazdımlarım kesinlikle YTD dir.
     
  10. astalavista23

    astalavista23 Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    235
    Beğeni:
    2
    Defter değeri 6.5 civarı bir hisse ve birileri hisseyi milletin eline vermek için uğraşıyor.uzak durun
     
  11. cilekes_ogrt

    cilekes_ogrt Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2011
    Mesajlar:
    690
    Beğeni:
    5
    bu benim de hep dikkatimde de defter değeri doğru hesaplanıyor mu?
     
  12. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.590
    Beğeni:
    11
    dediğin değer fiyat kazanç oranıyla değişkenlik gösterir hocam.bu defter değerinin üzerine marka değer, büyüme hızı, ve beklentilerde eklenir.
     
  13. ümit45

    ümit45 Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Şubat 2017
    Mesajlar:
    122
    Beğeni:
    3
    KRSTL 1 günde %6 aldık, 3.30 dan 3.52 gördü, 50 den realize. Şimdi de Netaş a bakalım bugün 23 Ağustos Netaş 13.13 rakama bak ya bakalım Netaş 1 ayda ne kazandıracak. Burayı okuyup alsat yapmayın çarpılırsınız.
     
  14. ümit45

    ümit45 Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Şubat 2017
    Mesajlar:
    122
    Beğeni:
    3
    Netaş 23 Ağustos ta 13.13 ten aldık, bugün 13.55 realize ki 63 e değmiş. 2 günde%3...

    Bugün 25 Ağustos bugün bir şey almıyoruz, hayırlı cumalar.
     
  15. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.590
    Beğeni:
    11
    evet arkadaşlar yaklaşık 2 ay önce (17 Ağustos) aldığım hisse senedi ( ASElSAN) hakkında ara ara bilgi verecem demiştim. Yaklaşık 2 ay oldu ve toplam da sağolsun 15 bin civarı kar bıraktı. 2 ay önce ki maliyetim 26,06 şuan ki Aselsanın güncel fiyatı 30.46.
    3.çeyrek bilançolarının açıklanacağı şu dönemler de artışın devam edeceğini bilançodan sonra biraz salıp sonra tekrar toparlanacağını düşünüyorum. Yaklaşık 2 yıl bu hissedeyim Allah utandırmasın. iyi ki varsın ASELCAN ım :)
     
    KaRuB bunu beğendi.
  16. KaRuB

    KaRuB Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2012
    Mesajlar:
    243
    Beğeni:
    4
    Tebrikler Hocam ;)
     
  17. memo-x

    memo-x Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    511
    Beğeni:
    2
    Takipteyiz.;)
     
  18. sezar10

    sezar10 Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    201
    Beğeni:
    3
    2 ay önce 2300 lot aselsan aldım, maliyet yaklaşıl 27 tl idi. şu anda hisse 31,50, kar miktarı 2300*4,50=10350 tl. yaklaşık %15 kar demektir. Halende satmadım. uzun vade düşünüyorum en az 2 yıl. Zira aselsanın önümüzdeki 10 yılı içinde milyar dolar seviyelerinde siparişleri var, bütçeden savunma sanayiye ayrılan pay geçen seneye göre %40 artırıldı. MTV zammı vesaire bunların hepsi savunma sanayinin geliştirilmesi için yapılan hamleler. Aselsan da burda en ön planda olan şirket. Tabi bunlar hep olumlu senaryolar. Birde savaş çıkması gibi durumlar ekonomiyi olumsuz etkiler.Onlara da dikkat etmek gerekir.
     
  19. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.590
    Beğeni:
    11
    bende uzun vadeciyim hocam , bazı siyasi olaylarda borsa dştüğü için tüm kağıtlar etkileniyor. Mesela yarın düşüş olabilir Abd ile yeni kriz kapıda. Yatırımcı anlık dşünmez uzun vade düşünmeli. Ani düşüşlerde nakit var ise takviye yapılmalı. Aselsan hakkında düşüncelerinize aynen katılıyorum. Doğru hissedeyiz bol kazançlar.
     
  20. sezar10

    sezar10 Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    201
    Beğeni:
    3
    ABD ile olan haberi okudum, bu akşamki vize olayı, zaten ABD ile krizdeyiz, genel vize problemi, PKK/PYD yi ABD nin desteklemesi,bunlar zaten kriz içinde olduğumuz konular. BU akşamki olayın çok fazla etkiyeceğini sanmam. Aselsan şu anda Bilanço açıklanmasını fiyatlıyor, birde pakistan a ATAK helkopteri satış durumu var. Bu konular şu anda aselsana talebi artırdı. Birde bu gün olağan üstü bir durum oldu, 24 milyon hisse hacmi yaşandı ki, genel ortalama 6 milyon. dolayısı ile hareketli bir dönem, kanaatim daha da artacağıdır.klasik cümle, yatırım tavsiyesi değildir, YTD:)
     
  21. sezar10

    sezar10 Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    201
    Beğeni:
    3
    düzeltme: hacim 30 milyon.
     
  22. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.590
    Beğeni:
    11
    Evet hacmi ilk kez bu gün gördüm böle, hala şoktayım :)
     
  23. okdr

    okdr Üye

    Kayıt:
    16 Ağustos 2017
    Mesajlar:
    12
    Beğeni:
    2
    arkadaşlar gerçekten borsa zengin kumarı gibi birşey. bizim gibi garibanların cirit atacağı bir yer değil. benden söylemesi.
     
  24. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.590
    Beğeni:
    11
    cirit atmayacaksın sağlam bir kağıt bulup bir hedef belirleyip o süreye kadar bekleyeceksin. Yatırımcı ruh bunu gerektirir. Al sat yapayım dersen yutabilirler seni.
     
  25. astalavista23

    astalavista23 Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    235
    Beğeni:
    2
    Zirvede ve dipte yüksek hacim dönüş sinyalidir. Bunuda not olarak düşeyim.
     
  26. e-ceylan

    e-ceylan Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    199
    Beğeni:
    0
    hocam aselsan bilanço 9 kasımda. bakalım biraz salınırsa ona göre alıcam. beklemedeyim. geliyorum aselsancan. thyde bakalım sürpriz gelebilir.

    sizce nedir durum hocalarım. thy zaten alıp kenara atıcam 3. havayolu açılana kadar. fakat aselsanda alım için bilançoyu beklemesem mi. ne dersiniz.
     
  27. e-ceylan

    e-ceylan Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    199
    Beğeni:
    0
    aselsan içinmi
     
  28. aynenbadi

    aynenbadi Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3.590
    Beğeni:
    11
    Evt arkadaşlar bilanço açıklandı sıkıntı yok gayet iyi bence. Genelde bilanço sonrası aselsan biraz geri çekilir ya da biraz yatay gider. sonra ivmelenip sıçrama olur tekrar. Uzuncuysan sorun yok .Bol kazançlar herkese
     
  29. astalavista23

    astalavista23 Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    235
    Beğeni:
    2
    Evet
     
  30. Btrgs

    Btrgs Site Gezgini

    Kayıt:
    2 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    56
    Beğeni:
    2
    bu saatten sonra aselsan alınabilir mi ne dersiniz aybadi hocam. önümüzdeki sene sonuna kadar bekleme yapabilirim.ona göre bi tavsiyeniz olur mu
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal