Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

implant yaptıran var mı? fiyatı?

Konu, 'Sağlık Köşesi' kısmında ragyu tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. ragyu

    ragyu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    709
    Beğeni:
    1
    Arkadaşlar 3 dişime implant yaptırmak üzereyim fakat fiyat ve doktor konusunda kararsızım.
    3 diş için en iyi marka olan straumann için 5.500 tl civarı bi fiyat çıktı.
    Sizlerden yaptıran, fiyat ve marka bilgisi olan var mı ?
    Bir de çok ağrılı bi işlem mi?
    Özellikle de Ankara için önerebileceğiniz bir yer var mı?

    Teşekkürler.
     
  2. barissakallioglu

    barissakallioglu Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Şubat 2010
    Mesajlar:
    178
    Beğeni:
    7
    Geçen yıl aynı fiyata anneme yaptırdık Trabzonda, 3 diş değildi ama çok daha fazlaydı. şimdilik memnun annem, fakat internetten araştırırsan sıkıntılı bir süreci var, bir kaç kez ameliyat gibi operasyonu var, en son dişler takılıyor. acı olayına gelince ameliyatta uyuşturuyorlar, tam emin değilim ama genel anestezi yapıyor da olabilirler. annem ameliyattan sonra ağrısı olduğunu söylemişti uzun bir süre, ayrıca konuşması değişmişti "ş" harflerini söyleyemiyordu :) ama dişler takılınca düzeldi, şimdi çok iyi.
     
  3. COBOL

    COBOL Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.974
    Beğeni:
    100
    Re: Ynt: implant yaptıran var mı? fiyatı?

    Geçen yıl babam 5bine yaptırdı.5 implant ile alt çenenin yarısı olan 8 diş için protez takıldı.Lokal anestezi altında yapılıyor.en az 4 ay sürüyor. İmplantların çeteye kanaması için iki aydan fazla beklendi.Şimdilik memnun.
     
  4. faltunel

    faltunel Site Gezgini

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    83
    Beğeni:
    1
    hocam ben ankarada yaptırdım geçen ocak ayında. bizde isveç markası straumann kullandık. iki implant için 4.500 ödedik,taksit de yapıyorlar. birinci implantta sıkıntı olmadı. ama üstüne diş taktırmak için ikinci implantı takmak için bekliyoruz. aslında dişim de sorun olmasaydı şimdiye ikinci implant da takılmış ve işlem bitmişti. sorun derken benim dişimden kaynaklı kesinlikle doktorumla alakalı değil. aksine çok yardımcı oluyorlar, kist vardı onu temizlediler emin olun kist temizlemek yaptırdığım implanttan daha ağrılı bir süreçti ona rağmen doktorum çok yardımcı oldu. implant ağrısına gelince de zaten uyuşturuyorlar kesiği dikişi hissetmiyorsunuz, sadece implant yerleştirirken hissediyorsunuz, oda ağrılı değil sadece huylanıp gıcık edici bir ses. sonrasında ilaçları düzenli kullanır ve sürekli üstüne buz tutarsanız sıkıntı olmaz. ben cumartesi yaptırdım, pazartesi okula gittim.

    dişten dertli olunca uzun yazdım :) geçmiş olsun hocam, fiyatlar söyleyince kulağa pahalı geliyor ama dişten çok çektikten sonra güvenilir ve temiz bir yer bulursanız değer bence.
     
  5. bidene

    bidene Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.482
    Beğeni:
    78
    Sayin hocam esim babam annem yaptirdilar. En son esime 2 ay once basladik onumuzdeki ay dis takilacak.
    Bence bu iste markadan ziyade hekim onemli. Amerikan kore isvec cok onemli degil onemli olan isciligin kalitesidir.
     
  6. 060606

    060606 Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2010
    Mesajlar:
    113
    Beğeni:
    1
    Ankara 75.yil dis hastanesinde annemin 6 adet disini yillar once implant yaptirdik.implantin tanesini 250 $ a almistik diger masralari devlet karsiladi.cok uzun sure gecmesine ragmen hicbir sıkıntı yok diyebiliriz.implatin ilk ciktigi zamanlardi implanti satan firma elinde alet cantasiyla geldi icinde matkabi ve implant malzemeleri vardi.simdiki durum nasil onu bilemiyorum.gecmis olsun
     
  7. xodeda

    xodeda Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.903
    Beğeni:
    1
    hocam biz eşimle beraber yaptırdık 2 ona 2 adet de bana imlant yapıldı. ortalama 3 ay kadar sürdü süreç. Tabi bu yaşa ve kemiğin durumuna göre değişiyormuş. Diş doktorumuz sağ olsun Benim bir arkadaşımdı Doç. dir kendisi. genç ve becerikli bir arkadaştır. Tabi doktor çok önemli. Doktor iyi değilse yapılan işlemler boşa gidebilir. Zira bir öğretmen arkadaşımın başına gelmişti. Bizim işlemler ramazan başında bitmişti. Yani ramazandan 3 ay önce başlamıştık. İmlantın markasına gelince bu soruyu sordum bende arkadaşıma. Bana söylediği Türk markalarının kesinlikle ithallerden aşağı kalır yanı yokmuş. üstelikte bir sorun anında yedek parça ve firmanın desteğini hemen alabiliyorlarmış. Hemde çok daha ucuz. Bana Türk mallını tavsiye etti markasını bilmiyorum ama samimi arkadaşım olunca tamamen ona bıraktım.

    fiyat konusunda bir şey söyleyemem çünkü bize malzemeler hariç (kendiside özel bir klinikte çalıştığı için) indirim yaptı sağ olsun.

    Acı konusuna gelince bizde bin bir türlü düşünceyle gittik ama işlemler lokal anestezi altında yani iğne ile yapıldı. her bir diş için 10-15 dk. kadar sürüyor. Tabi hepsi aynı gün yapılmıyor. İnanın acı namına hiçbir şey hissetmedim. hissettiğim tek şey uyuşturucu iğnenin yapılırken diş etine batırılması oda acıdan değilde iğnenin girdiğini hissetmek çok kötü oluyordu. Bu arada işlem sırasında İnternetten Fatih Kocad'an Bismillah ilahisi eşliğinde yaptı operasyonu Allah ondan razı olsun.
     
  8. barikat

    barikat Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    313
    Beğeni:
    4
  9. ragyu

    ragyu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    709
    Beğeni:
    1
    Çok teşekkür ederim arkadaşlar cevaplar için oldukça yararlı oldu yazılanlar.
     
  10. ragyu

    ragyu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    709
    Beğeni:
    1
    Hocam teşekkürler.

    Ben Başkent üni de doçente yaptırmak üzereyim ama özel klinikte mi, hacettepe de mi, gaz de mi yaptırsaydım daha da araştırsa mıydım diye kafamda soru işaretleri var.
    Siz araştıdınız mı üniversiteleri yada tavsiye edeceğiniz bir yer var mı?
     
  11. faltunel

    faltunel Site Gezgini

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    83
    Beğeni:
    1
    Üniversiteye ben gitmedim gidiş geliş zor olur diye, giden yakınımda yok hocam, o yüzden birşey diyemeyeceğim. Gata'ya gitmiştim bana yakın diye ama o da pek içime sinmedi. Benim gittiğim kliniğin sahibinin eşi ankara üniversitesinde hoca, başarılı ve ışık gördüğü öğrencileri veya doktorluğa başlayanları bu kliniğe yolluyor çalışmaları için. o yüzden doktorları işinde becerikli kişiler, ama dışarıya göre biraz pahalı yapıyor işte. ama işi temiz ve özenli olduğu için içim rahat etti.
    Umarım sizin için de hayırlısı olur, hastane veya klinikten ziyade eli becerikli doktor seçimi önemli. Diş bu ve kemiğe müdahele ediliyor. geri dönüşü yok. yapılırken enfeksiyon kapmamalı. ben bir özelde kanal yaptırdım enfeksiyon kapmış kist oluşmuştu, kisti temizlemek çok zor çünkü uyuşmuyor, implanttan diş çektirmekten çok daha zor geldi bana.
    şimdiden geçmiş olsun hocam
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal