Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

nörolojiye gittim..

Konu, 'Sağlık Köşesi' kısmında garfield tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. garfield

    garfield Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    329
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar dün devlet hastanesinin nöroloji bölümüne gittim....3 gündür başımda bir ağırlık, sağa sola dönderirkende bir baş dönmesi gibi birşey, halsizlik falan bide yüzümün sağ tarafında hafif bir karıncalanma vardı.doktor şikayetlerimi dinledi sonra stres sıknıtı yaşadın mı dedi. bende 2 hafatadır vardı dedim...sonra bana bir antidepresan birde ağrı kesici yazdı.15 gün kullan gel dedi....bende ağrı kesiciyi kullanıyorum ama antidepresanı almak istemiyorum..tekrar bir başka doktora(özele)gitsem mi?
     
  2. ismailt

    ismailt Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.260
    Beğeni:
    39
    Geçmiş olsun
    btr misiniz? Okul müdürünüz ya da diğer mesaidaşlarınız düşüncesiz mi?
     
  3. havin.de

    havin.de Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Aralık 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğeni:
    0
    tekrarlanmamış birşeyse gerek yok bence ama bir iki defa tekrar ettiyse ihmal etmeyin hocam..
     
  4. hasari

    hasari Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    12.314
    Beğeni:
    866
    Doktorlar hemen öyle kolay veriyor mu ya bu ilaçları. :?
     
  5. mutlucan

    mutlucan Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.847
    Beğeni:
    0
    kulak burun boğaza da bi git derim..
    kulakların tıkalı olabilir..
     
  6. nedlloyd

    nedlloyd Aktif Üye

    Kayıt:
    31 Mart 2007
    Mesajlar:
    178
    Beğeni:
    6
    doktorun verdiği ilaçları kullan hocam.ileride bu ilaçları daha çok kullanma zorunda kalmadan tedavine başla. Allah'ın izniyle iyileşirsin mutlaka.Sonra benin gibi ilaç bağımlısı olma.bende çok direndim kullanmadım.şimdi istersen kullanmada göreyim durumundayım.
     
  7. şeffaf

    şeffaf Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    750
    Beğeni:
    0
    ne diyorsunuz hocam şeker ikram eder gibi veriyorlar...psikoloğa gitmiştim bir ara bunalınca hemen antidepresan yazdı, kullanmak istemediğimi söyledim, tavsiye almaktı amacım, kullanın rahatlarsınız bi bağımlılıkları filan olmaz dedi :( 1 kutu kullandım sonra bıraktım. dr larım çoğu içiyormuş diye duymuştum, meslekleri gerektiriyormuş. Dr luk 1-2 tetkik ve ardından çok zaman açıklama yapmadan ilaç yazmak olmuş, oysa en az ilaç bol tavsiye, hayat-beslenme tarzını değiştirmek vs olmalı bence
     
  8. yagmurumsu82

    yagmurumsu82 Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    119
    Beğeni:
    0
    endişelendirmek istemem ama beyin cerrahiye git derim yüzdeki karıncalanma yüz felcinin habercisi olabilir ihmal etme hocam. İnşallah değildir strestendir inşallah ama hiçbirşey sağlığımızdan önemli değil.
     
  9. hasari

    hasari Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    12.314
    Beğeni:
    866
    represant lar ile anlaşmaları var herhalde olur mu öyle şey adamlar hemen antidepresan ilacı veriyor. :-1:
     
  10. dndd

    dndd Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.535
    Beğeni:
    39
    yav arkadaş çekiniyorum doktora gitmeye
    adam sallıyor al şu hapları yaylan ulan bi test yap ne bilim filmini çek tahlil mahlil demi tipine bakıp hap veriyorlar
    şimdi ağrı hastalık değildirki sen buna tedavi için ağrı kesici veriyon ağrının sebebini bi araştır bakalım neden ağrıyor
    zaten bu depresanlar ayrı bi olay adamı şizofren yapar kiminin içinde de yazar intihara sürükleyebilir diye
    demem o ki bi profesörün muayenesine gidin bu doktorların alayına ..
     
  11. garfield

    garfield Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    329
    Beğeni:
    0
    dün özel bir hastanenin nöroloji bölümüne gittim...doktor muayene etti.sonrada beyin mr si istedi.dün çektirdim.bugün sonuç çıkacak...herkesten dua istiyorum....
     
  12. saimserin

    saimserin Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    267
    Beğeni:
    1
    Dostum vertigo olabilir çağın hastalığı.Pozisyonel vertigo deniyor.İlerlemiş hali meniare.Genelde başı hareket ettirince baş dönüyor hemen arkasında mide bulantısı ve kusma.Sebebi de orta kulaktaki bir takım kristallerin yerinden oynaması.Kulak burun boğaza gitmeni tavsiye ederim.Ama sen de karıncalanma falan da varmış ben de yoktu.Allah şifa versin....
     
  13. denizlerb

    denizlerb Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.752
    Beğeni:
    2
    bence bir mr ya da röntgen çektirin. boyun düzleşmesi olabilir. geçmiş olsun.
     
  14. sevdiceğim

    sevdiceğim Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.487
    Beğeni:
    2
    allah şifalar versin hocam
     
  15. garfield

    garfield Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    329
    Beğeni:
    0
    hepinize teşekkür ederim arkadaşlar....3:30 da sonuçları gösterecem...hepinizden dua istiyorum
     
  16. selcuk35

    selcuk35 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    353
    Beğeni:
    0
    Allah acil şifalar versin hocam. aklınıza çok şey takmayın ya, boşverin.
     
  17. garfield

    garfield Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    329
    Beğeni:
    0
    arkadaşalr beyin mr si sonuçlarında bir şey çıkmadı çok şükür....zaten birazda azaldı gibi şikayetlerim..ama hala biraz devam ediyor...kulak burun boğaza gitmelimiyim.
     
  18. baydin55

    baydin55 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    410
    Beğeni:
    1
    geçmiş olsun hocam bahar hastalığı olablir bu zamanlarda havalar dengesiz malüm o yüzden vücut nasıl tepki vereceğini bilmiyor olabilir. Ama sizin strese bağlı olduğunu düşünüyorum çünkü bende sol göğüs ağrısı ile gittim kalp şikayeti var diye doktor ekg-efor sonuçlarıyla yetinmeyip horter takılı kaldı bir gün bişey çıkmadı aritmi olmuş o da stresten imiş. Ama şükür şimdi birşey kalmadı. Geçen yıl bahar aylarında bunlar olmuştu. İçinizi ferah tutun ve pikniğe gidip top oynayın stres atın iyi gelir...
     
  19. QML

    QML Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    262
    Beğeni:
    1
    Sarı kantaron .ayı al iç gevşetir seni hocam,kimyasallara bulaşma.
     
  20. garfield

    garfield Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    329
    Beğeni:
    0
    sarı kantoran çayını nerden alcam ...teşekkürler arkadaşlar...
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal