Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Okul web sitesinde beğen butonu ?

Konu, 'Okul ve Kurum Web Siteleri' kısmında cinefil tarafından paylaşıldı.


Etiketler:

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. cinefil

    cinefil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    867
    Beğeni:
    36
    Merhaba arkadaşlar. Okul web sitemizin ziyaretçi sayılarını ve beğeni sayılarını arttırıp sıralamada biraz yükselmeye çalışıyoruz. Beğen butonunu aynı hat üzerinden sadece bir kez begenebiliyoruz ama sonraki gün tekrardan begenebiliyoruz çünkü beğen butonu sonraki gün tıklanmamis oluyor. Sonraki gün tekrardan begenmemizin sıralamaya bir etkisi oluyor mudur ?
     
  2. tarumoloji

    tarumoloji Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    115
    Beğeni:
    13
    Neden, neden, neden. Ne önemi var ilçenin, ilin, ülkenin en çok tıklanan sitesi olmanın.
     
    cinefil, TRKMN80, selcuknet27 ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  3. cinefil

    cinefil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    867
    Beğeni:
    36
    Okulun imajı artmaz mı Hocam ? İlde veya Türkiye'de sıralamada yüksek sıralarda olması milli eğitim içerisinde belli imaj olusturmaz mi? Bize bir faydası yok ama okula var diye düşünüyorum bence
     
  4. cinefil

    cinefil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    867
    Beğeni:
    36
    Ki bir yararı olmasa bir çok okul sosyal medya hesabı açmazdi bence hocam.
     
  5. erakcora

    erakcora Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    904
    Beğeni:
    68
    Beğenmenin faydası yok diye biliyorum.
     
    cinefil bunu beğendi.
  6. cinefil

    cinefil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    867
    Beğeni:
    36
    Beğen butonu sıralamaya fayda etmese bile ertesi gün tekrardan girsek ziyaretçi sayısı da aynı şekilde artıyor. Aynı hat üzerinden ertesi gün girmek fayda ediyor mu ?
     
  7. pcreis

    pcreis Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Şubat 2014
    Mesajlar:
    472
    Beğeni:
    28
    ilçede ilde türkiyede 1.olsan ne olacak hocam?türkiyede 1.olan okula ne yapılmış bişey olmuş mu?1.olmuşsun bitti.kim kaç okul ilçe il biliyor peki?cevapları kendinize verin hocam.okulla ilgili güncel haberleri ekledikten kurum çalışanlarını güncel tuttuktan sonra gerisi boş boşa yarış ve enerji kaybı zannımca.enerjimizi sıralamada öne geçmeye değil eğitimin niteliğine vermek lazım.saygılar.
     
    cinefil, tarumoloji, TRKMN80 ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  8. klebsiella

    klebsiella Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.985
    Beğeni:
    19
    Bende merak ediyorum mesela sıralama ne zaman hangi günler değişiyor neye göre değişiyor?
     
    cinefil bunu beğendi.
  9. Esber

    Esber Üye

    Kayıt:
    17 Mart 2015
    Mesajlar:
    25
    Beğeni:
    7
    Benim idaremde aynı düşüncede. Sürekli ilk 10 girme çabasındayım. Sıralama neye göre yapılıyor o bile muallak. Şu sıralamayı kaldırsalar da az rahatlasak...
     
    cinefil bunu beğendi.
  10. pawofeagle

    pawofeagle Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    691
    Beğeni:
    23
    Sıralamanın ne önemi var hocam? birinci olmak için türlü yollar denemek ne kadar mantıklı... Okulunuz Etkinlikler yapıyorsa, bu çalışmaların tanıtımını yaparak ekleyip sitenize ordan isteyenlerin takip etmesinin sağlamak ,ilgi çekip yükselmek varken bu tarz uygulamalar ile yükselmek şişirilmiş bir balondan ne farkı vardır ki ?
     
    cinefil ve tarumoloji bunu beğendi.
  11. cinefil

    cinefil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    867
    Beğeni:
    36
    Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.
     
  12. yakuphan

    yakuphan Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.002
    Beğeni:
    255
    Okul sitenize girmeniz gereken içeriği girip, keyfinize bakın. Sıralamaymış, ziyaretçi sayısıymış bunlara takılmayın.
    Geçen yıl da bu konuları tartışmıştık. Ben de geçen yıl başında siteyle biraz ilgileneyim de sıramızı artırayım dedim. Neredeyse her gün içerik girdim. Gerçekten de sıralamamız yükseldi. İlçe'de 10. sıraya kadar yükseldik. Ama ne yaparsam yapayım, önümüzdekileri geçmek mümkün olmadı. Önümüzdeki siteleri incelediğimde içerik olarak bir üstünlükleri yoktu. Hatta güncel bile değildiler.
    Sonra bir gün ülke sıralamasında bizim birkaç sıra önümüzde olan ama adresi dahi olmayan (örneğin kurumkodu.meb.k12.tr) bir okulun sitesine tıkladım. Buraya dikkat, sitede hiç bir içerik yoktu yani sadece kurum koduyla site açılmış ve bizim sitenin önündeydi. O anda şimşekler çaktı ama yine de ulan bir hata vardır diye düşündüm.
    Sonraki günlerde de içerik girmeye çalıştım, hatta öğrencilerin de girmelerini sağladım. Ama ne yaparsam yapayım sitenin sıralaması ilerlemedi. O arada bildiğiniz gibi öğrenciler boş kaldıklarında oyun arayışına giriyorlar. MEB oyun diye aratıp, okul sitelerinin içerisinde gizli olan sayfalardaki flash oyunlarını oynuyorlar.
    Bir gün öğrencinin oyun açtığı siteye bir baktım, bizim ilçede bir okul ve sayfanın izlenme sayısı sizce kaçtı, 6 milyon (6.000.000). İşte o anda her şey anlam kazandı. Birçok şeyimizde olduğu gibi hilesiz bir şey yapılamıyor.
    Bu nedenle mesajımın ilk cümlesinde yazdığımı yapıyorum. Hatta artık site işlerini yapmıyorum. Günde ancak 20-30 kişinin girdiği bir site için saatler harcamaya değmeyeceğine karar verdim.
     
    cinefil ve isikayhan bunu beğendi.
  13. bilisimmeslek

    bilisimmeslek Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    726
    Beğeni:
    144
    Olay buymuş demek ki hocam. Sağol bilgi için.
     
    cinefil bunu beğendi.
  14. cinefil

    cinefil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    867
    Beğeni:
    36
    Vay be hocam 6 milyon nedir yahu. Ben 100 tıklama olduğunda seviniyorum :)
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal