Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Sakalları keselim mi ?

Konu, 'Sağlık Köşesi' kısmında duyu81 tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. duyu81

    duyu81 Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    176
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar yarın motorlu taşıtlar sınavında görevliyim. Malum yazın sakallarımız uzadı ama ben kesmek istemiyorum.Tam aczimendi gibide olmadım :)) ama bu şekilde sınavı gitsem bi sorun olur mu neticede idari tatildeyiz.Hem sakal için konjukterde uygun hem sünnet.Ne dersiniz bi problem olur mu ?
     
  2. mustafa_ogr

    mustafa_ogr Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    264
    Beğeni:
    1
    Hocam sakal uzunluğunuz bir parmaktan fazlaysa sınavınız iptal olur!
     
  3. Internet

    Internet Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.456
    Beğeni:
    5
    bende de sakallar 2 aydan beri kesilmiyor,
     
  4. her_dem

    her_dem Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.416
    Beğeni:
    58
    sınavda tatilde değil görevdesin hocam. kesip kesmemek mesele değilde orada görevli şube müdürü birşey söyler canını sıkar. ona göre kendin karar ver.
     
  5. egitimci.

    egitimci. Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    8 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    691
    Beğeni:
    1
    sınava girmiyor hocam sınavda görevli arkadaş... normal traşını olmak zorunda malum 657...
     
  6. mustafa_ogr

    mustafa_ogr Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    264
    Beğeni:
    1
    Ben de zaten böyle ayan bir şeyi burada konu olarak sormasını garipsedim....
     
  7. eemree

    eemree Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.160
    Beğeni:
    42
    + 1
     
  8. zzeytinci

    zzeytinci Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Aralık 2010
    Mesajlar:
    357
    Beğeni:
    10
    Hocam laf yemeye ve cevap vermeye hazır gidersen bir şey olmaz.
    Eğer sendikalı isen sendikaların Kılık kıyafet yönetmeliğine karşı sivil itaatsizlik eylemi devam ediyor.
    En fazla tutanak tutarlar. Senden savunma isterler. Sende savunmana sendikanın kararına uyuyorum dersin.
     
  9. enestar

    enestar Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.004
    Beğeni:
    12
    Eğitim bir senin sivil itaatsizlik eylemi süresiz dedikleri düşünülürse devam ediyor. Belki oradan yırtabilirsiniz. Tabii arkanızda dururlarsa :)
     
  10. soouuk

    soouuk Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    548
    Beğeni:
    2
    Ben kesecem,sonra okul açılana kadar yine traş yok :)
     
  11. Fender

    Fender Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.699
    Beğeni:
    5
    :D
     
  12. karinca_52

    karinca_52 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    10.485
    Beğeni:
    206
    kesin gitsin ne olacakki :) bu arada tatilde sakal kesmekde zor oluyor ya :)
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal