Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

tubitak 4006 sonuç raporu ne zaman girilecek?

Konu, 'MEB Projeler - Seminerler' kısmında bilisim_code tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. bilisim_code

    bilisim_code Üye

    Kayıt:
    25 Ekim 2017
    Mesajlar:
    7
    Beğeni:
    0
    tubitak 4006 fuarımızın sergisi bitti. sonuç raporu sisteme ne zaman girilecek? Fatura, foto vb. ne isteniyor? Süreç nasıl işliyor? Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirler mi?
     
  2. aekoydemir

    aekoydemir Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Şubat 2017
    Mesajlar:
    265
    Beğeni:
    43
    Haziran da açılır hocam seminer zamanında. Fatura no, nerden aldığın ve içeriğini giriyorsun her bir faturanın. 1 tane de genel foto istiyorlar. Geçen sene öyleydi en azıdan.
     
    ay51 ve bilisim_code bunu beğendi.
  3. bilisim_code

    bilisim_code Üye

    Kayıt:
    25 Ekim 2017
    Mesajlar:
    7
    Beğeni:
    0
    Hocam bilgi için teşekkürler. Her bir proje için sonuç raporu gibi bir şey istiyorlar mı?
     
  4. ay51

    ay51 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    442
    Beğeni:
    17
    Fatura no?
     
  5. ok_series

    ok_series Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    274
    Beğeni:
    9
    TÜBİTAK sonuç ekranı açıldı arkadaşlar.
     
  6. togius

    togius Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.306
    Beğeni:
    14
    fatura bilgilerini girmeyi deneyen var mı? ben fatura girerken "Fatura Tarihi 01.01.2017-01.08.2017 tarihleri arasında olmalıdır." hatası alıyorum.
     
  7. samet_marangoz

    samet_marangoz Üye

    Kayıt:
    16 Mart 2016
    Mesajlar:
    17
    Beğeni:
    0
    Aynı hatayı bende alıyorum hocam
     
  8. zekicey

    zekicey Site Gezgini

    Kayıt:
    1 Eylül 2016
    Mesajlar:
    69
    Beğeni:
    5
    Her proje için ayrı ayrı değerlendirme isteniyor, hepsine standart bişey yazsam olur mu, 20 proje için baya uğraşmam gerek öbür türlü
     
  9. aekoydemir

    aekoydemir Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Şubat 2017
    Mesajlar:
    265
    Beğeni:
    43
    Geçen seneki sistemi aynen kopyalamışlar galiba hocalarım. Tarihleri güncellemeyi unutmuşlar. Düzeltirler yakında.
     
  10. rs.1453

    rs.1453 Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    159
    Beğeni:
    2
    ben ayrı ayrı değerlendirmeyi göremedim hocam.
     
  11. rs.1453

    rs.1453 Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    159
    Beğeni:
    2
    aynı sıkıntı bende de oldu fatura girişi yapamıyoruz.
     
  12. mehmetural

    mehmetural Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    22 Kasım 2012
    Mesajlar:
    286
    Beğeni:
    3
    Fatura tarih hatası düzeltilmiş
     
  13. togius

    togius Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.306
    Beğeni:
    14
    Aynı hatayı alan arkadaşlara selam olsun.
     
  14. H_M

    H_M Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    979
    Beğeni:
    46
    Arkadaşlar projede elde edilen sonuç bölümünde birkaç cümle yeterli oluyor mu? Ona göre öğretmen arkadaşlardan bilgi isteyeceğim.
    Bir de proje fotoğrafı hazırlık aşamasında çekilen bir resim de olabilir mi?
     
  15. rs.1453

    rs.1453 Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    159
    Beğeni:
    2
    arkadaşlar sisteme faturaları girdim fakat aşağıda açıklama bölümü var. bu kısma "ödenek harcama beyanı" bilgisi girilecekmiş. sizler ne girdiniz.
    gönderilen ödeneğin tamamı harcandı vb. gibi yazsak olur mu acaba.
     
  16. togius

    togius Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.306
    Beğeni:
    14
    Bende odenek projeler de ve sergide kullanılmıştır yazdım.
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal